Menu

Designers Remix udnævner ny PR-chef

Modevirksomheden har igangsat en grundlæggende bæredygtig omstilling, som spiller en central rolle i brandets fremtidige kommunikation. Til at stå i spidsen for det, har man hyret en intern kandidat som Head of PR.

Foto: Designers Remix
Foto: Designers Remix

18. marts 2019

Designers Remix har ansat Amanda Møller Nielsen som Head of PR. Det skriver Fashion Forum. Hun afløser Jakob Gjørtsvang Lauridsen og kommer fra en stilling som showroomkoordinator i virksomheden. Tidligere har den cand.comm.-uddannede Amanda Møller Nielsen Spalt PR, SVPR og det parisiske Ritual Projects.

“Jeg er meget beæret over at blive en del af et af de største modebrands i Danmark. Designers Remix har en unik position på markedet, da brandet formår at kombinere essensen af skandinavisk mode med upcycling og bæredygtighed,” siger hun i en pressemeddelelse.

Netop det bæredygtige aspekt spiller en nøglerolle i Designers Remix disse år, hvor man har gjort bæredygtighed til omdrejningspunktet for virksomhedens strategi og produktudvikling. Det kommer også til at få indflydelse på kommunikationen.

“Designers Remix har en stærk og kompromisløs tilgang til design og bæredygtighed. Jeg glæder mig til at gøre dette til kernen i den eksterne kommunikation og få positioneret Designers Remix som den stærkeste spiller inden for dette felt –både i Danmark såvel som internationalt,” afslutter Amanda Møller Nielsen.

"