Menu

Få hjælp til at booste B2C-salget med e-eksport

Et nyt acceleratorforløb giver mode- og designvirksomheder indblik i mulighederne for at sætte fart på den digitale eksport. Forløbet gør dig klogere på kanalstrategi, priser, lokalisering og meget andet gennem workshops, ekspertsparring, netværk og perspektivering.

Foto: Austin Distel on Unsplash
Foto: Austin Distel on Unsplash

21. januar 2020

E-commerce spiller i dag en betydelig rolle i den handel, der foregår i både Danmark og i udlandet, og ikke mindst fra Danmark og ud i verden. Og e-handlens vigtighed ser kun ud til at blive større. Derfor er det afgørende, at danske virksomheder får kvalificeret viden om mulighederne for digitale kanaler samt metoder og værktøjer, der forbedrer deres chancer for fremtidig vækst på de globale markeder.

Sådan lyder det fra parterne bag acceleratorforløbet E-scale, som yderligere beretter, at virksomheder, der har e-eksport, har 2,7 gange højere indtjening pr. medarbejdere end virksomheder uden e-handel og e-eksport.

E-scale giver virksomheder inden for mode og design mulighed for at indgå i et hands on-forløb, som giver viden og værktøjer, der skal booste B2C-salget gennem e-eksport.

Det er blandt andre Erhvervshus Hovedstaden og DI Handel, der står bag projektet. Det koster kr. 20.000 at deltage, og som deltager i E-scale får du 50 % rabat på indkøb af ekstern rådgiver efter eget valg, en operationel vækstplan samt adgang til Shoptalk 2020 i Las Vegas med tilskud til fly og hotel. Forløbet henvender sig til virksomheder med mere end fem ansatte og en sund økonomi.

Du kan læse mere om E-scale her.

"