Menu

Få pladser tilbage til DM&T’s influencerseminar

Influencermarketing er for mange virksomheder blevet et helt essentielt markedsføringsredskab – fordi det virker! Men hvilken influencer er den rette for din virksomhed? Netop det spørgsmål har influencerbureauet Unique Social specialiseret sig i. Mød Unique Social og resten af det stærke felt af oplægsholdere, når DM&T inviterer til seminar om influencermarketing.

Foto: Luke van Zyl on Unsplash
Foto: Luke van Zyl on Unsplash

17. september 2019

Flere og flere virksomheder benytter sig af influencermarketing af den simple årsag, at det virker. Men hvor skal man som virksomhed starte henne? Hvordan initierer man et samarbejde med en influencer, og hvem skal man egentlig vælge? Influencerbureauet Unique Social har gjort sig til eksperter inden for influencermarketing og repræsenterer store danske profiler bl.a. topmodellen Josephine Skriver, der i skrivende stund har 6 mio. følgere på Instagram. 

Begrebet influencermarketing er stadig forholdsvist nyt, og der er derfor mange forskellige forretningsmodeller og tilgange til fænomenet. Men det skaber også nogle slørede retningslinjer og dermed en række faldgruber man skal undgå, når man som virksomhed tager beslutningen om at arbejde med influencere. Unique Social arbejder mod at skabe en professionel tilgang til influencermarketing, så et samarbejde mellem virksomhed og influencer er gensidigt værdiskabende. 

Kom med når Unique Social giver et eksklusivt indblik i, hvordan et influencerbureau opererer og ikke mindst, hvordan du arbejder med influencere, når DM&T holder seminar om influencermarketing i København den 3. oktober. 

Du kan stadig nå at tilmelde dig seminaret, men skynd dig, der er kun få pladser tilbage!

Tilmelding til sker til Bodil R. Simmelkjær på kursus@dmogt.dk.

"