Menu

Logistikhjælp fra DM&T’s samarbejdspartner

Virksomheder, der som konsekvens af coronakrisen, oplever logikstikudfordringer, kan kontakte Greenways helpdesk.

20. marts 2020

DM&T’s medlemmer får en logistisk livline i en udfordrende tid. DM&T’s samarbejdspartner Greenway Logistics har nemlig oprettet en helpdesk, der kan hjælpe branchens virksomheder.

Du får hjælp til:

  • Kurer/ Express Fragt International. Worldwide kurerforsendelse af pakker og dokumenter
  • Pakke distribution. Både indenlandske og udenlandske. Til forretnings- og private addresser
  • Palle distribution. Både stykgods (LTL) og fuld lastbiler (FTL)
  • Søfragt. Både stykgods (LCL) og fulde containere (FCL)
  • Luftfragt. Ad hoc og regulært

Fragtsupport til dine ad hoc-forsendelser

Har du behov for at finde den rigtige pris for en enkeltstående forsendelse eller leverance.

Så brug ”Fragt supporten”, der fokuserer på at servicere dine ad hoc-transport forsendelser, så du kan bruge tiden på andre på andre opgaver.

Vi tilbyder flere løsninger og derved kan I selv tage beslutning om det skal være den økonomiske løsning eller den mere serviceorienteret løsning (afhentning/indlevering, hastighed, services, etc.).

Fragt Support fokuserer hovedsageligt på luftfragt, kurer, søfragt og europæisk vejtransport, men alle henvendelser er velkommen. 

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål til logistik helpdesk så ring: 6040 0000 eller skriv til: info.dk@greenway-logistics.com
"