Menu

Revolver intensiverer skandinavisk fokus

Der er endnu flere skandinaviske brands at gå ombord i for de indkøbere, der besøger Kødbyen, når Revolver skyder gang i den næste udgave 30. januar. Grundlæggeren definerer det skandinaviske som messens DNA.

11. december 2018

Den kommende AW19-sæson byder på endnu flere skandinaviske brand, når Revolver slår dørene op i Kødbyen. Det er med til at understøtte messens overordnede vision.

”For at tiltrække de bedste brands, indkøbere og pressefolk til København og Revolver, har vi altid troet på en cocktail baseret på skandinavisk mode blandet med det sammen inden for mad, kunst og design, som finder sted i hjertet af vores by,” siger grundlægger og Creative Director Christian Maibom. Han uddyber:

”Det er simpelthen Revolvers DNA, og lige nu føler vi, at vi bliver belønnet for vores konsistens og integritet gennem ti års efterlevelse af den strategi sammen med alle vores fantastiske skandinaviske udstillere og brands.”

Revolver oplyser, at de oplever et stigende antal internationale indkøbere og pressefolk, som retter opmærksomheden mod København for at opleve det særegne skandinaviske.

Og der er mere skandinavisk på Revolvers palet. Til den kommende sæson kan man nemlig opleve en række nye brands på Revolver: Garment Project, Newline Halo, MKDT Studio, Helmstedt, Marimekko, l’Homme Rouge, AF Agger, Britt Sisseck, Klättermusen, Rue de Tokyo, Just Female, Hansen Garments, Unridden designet af Asger Juel Larsen og de norske brands Maud og Fram by Høyer.

De slutter sig til den allerede omfattende flok af skandinaviske brands på Revolver. Det giver naturligvis nogle naturlige begrænsninger, når man ikke har uanede kvadratmeter at råde over.

”Revolver er en ’lille’ messe sammenlignet med mange andre, vi har ikke millioner af kvadratmeter at fylde op. Det gør os meget fokuserede. Nogle vil sige kræsne. Men for os er det meget vigtigt at præsentere brands, der passer i vores koncept såvel som bidrager med relevant trafik fra kvalitetsindkøbere,” siger Clara Leone, Director, Revolver. Hun forklarer, at det er derfor, Revolver foretrækker at arbejde med skandinaviske brands, eller som minimum brands der allerede har distribution i Norden. 

"