Menu

Har din virksomhed styr på Persondataforordningen? Få et compliance-tjek, og bliv sikker i din sag

DM&T's samarbejdspartner Patrade Legal tilbyder din virksomhed et compliance-tjek, så den kan føle sig sikker på, at Persondataforordningens krav bliver overholdt.

05. marts 2018

Der venter virksomhederne en stor opgave, når Persondataforordningens krav træder i kraft 25. maj 2018.

”Det er sådan set ikke nyt, at virksomhederne skal beskytte personoplysninger mod uberettiget brug. Men det er derimod nyt, at der nu venter bøder på helt op til 4 % af virksomhedens omsætning, hvis der ikke er foretaget tilstrækkelige kontrolforanstaltninger for at sikre personoplysningerne,” siger advokat Mikkel Kleis fra Patrade Legal, og fortsætter:

”DM&T’s toolbox er et fremragende værktøj, som hjælper virksomhederne et langt stykke hen af vejen. Patrade Legal kan hjælpe med at få virksomhederne helt i mål.”  

Hvis du ønsker mere information om, hvor langt din virksomhed er nået, har Dansk Mode & Textil indgået et samarbejde med advokatfirmaet Patrade Legal, som tilbyder nedenstående pakker til Dansk Mode & Textils medlemmer:

* prisen på pakkerne er baseret på en gennemsnitsvirksomhed med 20 ansatte og webshop. Prisen kan variere efter virksomhedens størrelse og kompleksitet

SMALL

Kr. 5.000 + moms 

  • Ubegrænset telefonisk sparring i 3 måneder fra aftaleindgåelsen
  • Ubegrænset rådgivning pr. e-mail i 3 måneder fra aftaleindgåelsen
  • Gennemgang af og kommentering på kontrakter, herunder implementering

MEDIUM

Kr. 12.000 + moms

  • Ubegrænset telefonisk sparring i 3 måneder fra aftaleindgåelsen
  • Ubegrænset rådgivning pr. e-mail i 3 måneder fra aftaleindgåelsen
  • Gennemgang af og kommentering på kontrakter, herunder implementering
  • Personligt besøg i virksomheden
  • Interviews af relevante medarbejdere hos virksomheden (fx i direktion, HR, IT og/eller marketing)
  • Udarbejdelse af en rapport, som beskriver i hvilket omfang virksomhedens behandling af persondata overholder forordningens krav

LARGE

Kr. 20.000 + moms 

  • Ubegrænset telefonisk sparring i 3 måneder fra aftaleindgåelsen
  • Ubegrænset rådgivning pr. e-mail i 3 måneder fra aftaleindgåelsen
  • Gennemgang af kontrakter og andre udvalgte dokumenter (markedsføringsmateriale m.v.), herunder implementering
  • Personligt besøg i virksomheden
  • Interviews af relevante medarbejdere hos virksomheden (fx i direktion, HR, IT og/eller marketing)
  • Udarbejdelse af en rapport, som detaljeret beskriver i hvilket omfang virksomhedens behandling af persondata overholder forordningens krav samt anbefalinger til, hvordan virksomheden kan sikre compliance med forordningens krav på fremadrettet basis
"