Menu

Du bruger hele verden som indkøbsplads, men tør du bruge den som udsalgsplads?

Kom og hør, hvordan du kommer i gang med at sælge dine produkter i Kina - verdens største e-handelsmarked. Få viden om, hvordan du gør det simpelt og uden den store investering eller risiko.

Foto: Buyi Huang on Unsplash
Foto: Buyi Huang on Unsplash

31. oktober 2018

Vil du som brand sikre dig en bid af det kinesiske marked skal du gå i gang nu - skabe online tilstedeværelse og kendskab til dit produkt. At få en lille del af markedet kan sikre dig indtjening i fremtiden. Brug en eftermiddag på at blive klogere på online handel i Kina. Hvilke muligheder findes? Hvorfor er det en god ide at gå ind på det kinesiske online marked?

 

Deltag den 13. november i København eller 14. november i Herning. Læs mere via de to links.

 

Den globale økonomiske vækst ligger i særlig grad inden for e-handel. Kun cirka 1,5 % af dansk eksport sker i dag digitalt. Kina er verdensmestre til at handle online, og skandinaviske livsstilsprodukter er i høj kurs hos kinesere. De søger autenticitet, kvalitet og design og det kan danske brands levere.

 

I løbet af eftermiddagen vil du blive klogere på:

  • Hvordan jeg markedsfører mit brand i Kina og hvad andre brands har gjort?
  • Hvad risikerer jeg og hvad koster det?
  • Hvad gør jeg med logistikken?
  • Hvilke juridiske udfordringer kan der være?
"