Menu
Kom til seminar om influencer-marketing:

Udnyt data, og sæt struktur på dit arbejde med influencers

Mangler du viden og inspiration til at arbejde med influencers i din marketing? Deltag i DM&T’s gratis seminar om influencer-marketing, og få belyst alle aspekter af emnet. Vi har inviteret Woomio til at fortælle, hvordan du udnytter data og sikrer struktur i influencer-samarbejdet.

Foto: Maddi Bazzocco on Unsplash
Foto: Maddi Bazzocco on Unsplash

19. august 2019

Woomio har skabt en platform, der er målrettet virksomheder, som ønsker at arbejde struktureret og datadrevet med deres influencer-marketingindsatser. Woomio har i løbet af de senere år opbygget en position som en af de mest anvendte software-løsninger, når det handler om søgning, estimering, kontakthåndtering og rapportering inden for influencer-marketing.

Deltag i Dansk Mode & Textils seminar den 3. oktober, og hør Nikolaj Skarbye fra Woomio fortælle meget mere om mulighederne for at måle på influencernes arbejde. På seminaret får du i øvrigt viden om alle relevante aspekter af arbejdet med influencers i virksomhedens marketing.  

Woomio indekserer data bl.a. på Instagram, men tillader også det enkelte firma at oprette forbindelse til de influencers, de ønsker at samarbejde med. Herefter foregår udvekslingen af kampagneinformation - f.eks. indrapportering af stories og data på disse - automatisk.

Dermed gør Woomio det enkelt, at arbejde seriøst og datadrevet med influencer-marketing, hvad enten man anvender et bureau eller man ønsker at tage kontrol over processen inhouse.

Det er gratis at deltage for medlemmer af Dansk Mode & Textil, så skynd dig at sikre dig din plads nu. Se det fulde program og tilmeld dig her

"