Menu

DK Company i Ikast søger indkøber/indkøbsassistent til Gestuz - barselsvikariat

Jobdetaljer
Ansøgningsfrist 25. marts 2021 Adresse Ikast
Tiltrædelse Medio april Send ansøgning til jobs@dkcompany.com
BARSELSVIKARIAT
INDKØBER/INDKØBSASSISTENT MED ERFARING, PASSION FOR MODE OG SANS FOR GODT KØBMANDSKAB

 

I jobbet som indkøber/Indkøbsassistent får du ansvaret for at optimere og udbygge relationerne til vores leverandører, samt det at være en vigtig administrativ brik i vores indkøbsteam. Du får en bred kontaktflade i en spændende organisation, hvor kvalitet, det gode købmandskab og innovation er i højsædet. Selvstændighed og evnen til at tage ejerskab vægtes højt, og du hjælper gerne dine kolleger på tværs i Gestuz’ team. Du har en proaktiv og problemløsende tilgang til dine arbejdsopgaver, som blandt andre er:

  • At sikre at produkt, pris og kvalitet er i overensstemmelse med Gestuz’ forventninger
  • At vedligeholde og udbygge et stærkt leverandørnetværk
  • At forhandle priser og source kvaliteter
  • Ordreplacering samt tovholder på A3 (NOOS-styringssystem)
  • Daglig opfølgning på ordreafskibning, herunder sikring af overholdelse af deadlines
  • Diverse ad hoc-opgaver

ERFARING FRA MODEBRANCHEN OG SANS FOR DETALJEN
Du har forventeligt fire års erfaring som indkøber/Indkøbsassistent fra en lignende virksomhed og er produktorienteret med stor passion for mode. Du arbejder struktureret og sætter en ære den daglige drift og det at få produktion og salgsprøver hjem rettidigt. Du er ansvarsbevidst og besidder evnen til at opbygge tillid hos leverandørerne og er en hjælpsom teamplayer. Du behersker dansk og engelsk, og er vant til at bruge MS Office-pakken. Erfaring med Navision er en fordel.

KVALIFIKATIONER:

  • Uddannet indkøber/Indkøbsassistent
  • Erfaring fra lignende stilling i et segment der matcher DKC (min 4 års erfaring)
  • Du er administrativ stærk og struktureret
  • Du er en teamplayer
  • Sans for godt købmandskab og forhandlinger
  • Du har et solidt kendskab til Navision og A3

Du vil blive en del af en dynamisk afdeling med en uformel omgangstone og et stort fokus på teamwork. Gestuz er en spændende virksomhed i udvikling og du vil få en hverdag med masser af faglige og personlige udfordringer. Dertil vil du få en stor berøringsflade, og du bliver en vigtig brik i Gestuz.

Finder du jobbet interessant, bedes du sende ansøgning og CV snarest og senest d. 25. marts 2021 til jobs@dkcompany.com att. Lynne Holst Jakobsen.
Samtaler vil foregå løbende og forventet tiltrædelse er medio april.
Mærk ansøgningen ”Indkøber/Indkøbsassistent Gestuz”. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Gestuz, Lynne Holst Jakobsen på telefon 61 72 48 51.

Arbejdssted: La Cours Vej 6, 7430 Ikast

Download

  • DK Company - indkøber/indkøbsassistent Gestuz barselsvikariat

    pdf, 0,03mb

Vilkår for brug

Denne kontrakt er forbeholdt foreningens medlemmer og må ikke videredistribueres i den nuværende form. Kontrakten udgør ikke juridisk rådgivning i sig selv, og foreningen påtager sig intet ansvar ved forkert udfyldelse eller forkert brug af kontrakten.

"