Menu

MarMar Copenhagen i Vanløse søger logistikkoordinator

Jobdetaljer
Ansøgningsfrist Snarest muligt Adresse Vanløse
Tiltrædelse Snarest muligt / 1. januar 2021 Send ansøgning til job@marmar.dk

MarMar Copenhagen ApS er en veletableret og veldrevet børnetøjsvirksomhed i mellem til øvre segment, hvor design og kvalitet er i fokus. MarMar er ejet og ledet af designer Marlene Holmboe, og på hovedkontoret i Vanløse er der et inspirerende, kreativt og uhøjtideligt miljø, hvor udvikling og vækst er i højsæde. Virksomheden har et solidt fundament og har gennem alle årene siden starten i 2007 oplevet vækst. MarMar beskæftiger i dag 13 medarbejdere.

Stillingen:
Som logistik-koordinator i MarMar er du ansvarlig for al logistik og fragt, og vil arbejde på flere niveauer og på tværs af
hele organisationen. Du er en del af produktions-og indkøbsafd. og refererer til den produktionsansvarlige.
Du er ansvarlig for den daglige eksekvering og koordinering af alle leverancer fra produktionsstederne til vores lager og videre ud til kunderne. Du har desuden ansvar for al pluk, i særdeleshed vores hovedpluk, som kommer fire sæsoner årligt; to store og to mindre.
Din primære opgave er at skabe overblik og struktur på alle leverancer, med det formål at strømline logistikken optimalt fra producent til kunde.

Opgaver:

  • At forhandle og sikre bedst mulige lager- og fragtaftaler
  • Al logistik vedr. importen af alle købsordrer
  • Planlægge hovedpluk med lageret
  • Varemodtage og afstemme alle købsordrer i Navision
  • Varetage hovedpluk på alle sæsoner
  • Løbende foretager oprydning af varer på lager sammen med salgsafdelingen og sikre et effektiv lager set up
  • Analysering og rapportering af logistikprocesser til ledelsen
  • Arrangere og afholde lagersalg
  • Varetagelse af ad hoc-opgaver i samarbejde med indkøb og salg

Baggrund:
Du har minimum 2 års erfaring fra en lignende stilling, gerne fra en tekstil- eller produktionsvirksomhed. Du har muligvis en uddannelse inden for logistik, spedition eller handel, men vigtigst er din erfaring, engagement og personlighed.
Du er daglig bruger af MS Office, er superbruger i Excel, og har gerne et godt kendskab til Navision. Du taler og skriver dansk og engelsk på forhandlingsniveau.

Din person:
Som person er du handlekraftig og nysgerrig, ligesom du er vedholdende. Du har en resultat- og løsningsorienteret stil, der skinner igennem på dine omgivelser. Du trives med det operationelle arbejde og brænder for at forbedre hvor det giver mening. Du er administrativ stærk med gode samarbejds- og kommunikationsevner.
Det er afgørende, at du er selvdreven, struktureret og naturligt tager ejerskab over dine opgaver. Du ved, at du vil trives med den ene dag at udføre opgaver, der er lavpraktiske og operationelle, mens du den næste er forhandlingsleder, når de store aftaler skal på plads med vores vigtige logistikpartnere.
Stillingen er på 35 eller 37 timer. Hovedkontoret er placeret i Vanløse, og lageret i Brøndby. Det er et krav, at du har kørekort, så du selv kan komme til og fra lageret, ca. en gang månedligt.

Tiltrædelse:
Snarest muligt dog senest 1. januar 2021

Ansøgningsfrist:
Vi indkalder løbende til samtale, og stopper rekrutteringen, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet. Ansøgning og CV (som ét dokument) sendes til job@marmar.dk

MarMar Copenhagen // Tirsbækvej 5 // DK-2720 Vanløse // marmar.dk

Download

  • MarMar Copenhagen - logistikkoordinator

    pdf, 0,49mb

Vilkår for brug

Denne kontrakt er forbeholdt foreningens medlemmer og må ikke videredistribueres i den nuværende form. Kontrakten udgør ikke juridisk rådgivning i sig selv, og foreningen påtager sig intet ansvar ved forkert udfyldelse eller forkert brug af kontrakten.

"