Menu

Missya i Odense søger indkøbsassistent

Jobdetaljer
Ansøgningsfrist Snarest muligt Adresse Odense
Tiltrædelse Snarest muligt Send ansøgning til Se link i annoncen

Er du klar til at gøre karriere inden for fashion? Kan du sikre struktur og kvalitet i vores indkøbsprocesser?

Vi søger en person hvis primære opgave bliver at være med til at tjekke samples, lave indkøbsordrer og bygge relationer til vores producenter. Dine arbejdsopgaver vil dog være meget varierende og indeholde alle led af indkøbsprocessen – lige fra den kreative start over oprettelse og indhentning af priser til opfølgning og diverse administrative opgaver.

I et lille team på 4 personer er det vigtigt at du er klar på at engagere dig i alle slags opgaver. Om det er mere rutineprægede opgaver som at udfylde kalkulationsark eller at blive udfordret med at udvælge Missyas næste bestseller.

Arbejdsopgaver

  • Assistance til design- og indkøbsansvarlig
  • Daglig support til vores leverandører
  • Oprette styles og indkøbsordrer
  • Andre koordinerende opgaver
  • Holde dig opdateret på mode, trends/farver, samt hvilke styles og farver, der sælges bedst fra sæson til sæson

Faglige kvalifikationer

  • Indkøbserfaring fra modebranchen
  • Kendskab til tekstiler, kvaliteter og gerne konstruktion
  • Du har forståelse for detaildrift
  • Du har talforståelse og sans for godt købmandskab
  • Du kommunikerer flydende på engelsk i både skrift og tale
  • Office-pakken på brugerniveau.
  • Kendskab til NAV er en fordel

Personlige kvalifikationer

  • Positiv indstilling
  • Detaljeorienteret og kvalitetsbevidst
  • Fleksibel, når deadlines skal overholdes
  • God til at samarbejde og tålmodig i kommunikation med producenterne
  • Løsningsorienteret teamplayer

Vi vægter højt, at du har gode kommunikationsevner, formår at tænke ”ud af boksen” og konstant er på udkig efter løsninger. Du arbejder struktureret, bevarer overblikket og er i stand til at fastholde fokus i en dynamisk og kreativ hverdag, der ikke altid kan planlægges. Samtidig er du udadvendt og klar til at møde vores kunder med et smil, både på telefonen og til salgsmøder.

Vi tilbyder
◾ Et fuldtidsjob med en afvekslende hverdag.
◾ Et spændende job i en lille virksomhed hvor alle hjælper og bidrager.
◾ Blive en del af et brand som er i konstant udvikling.
◾ Hyggeligt åbent kontormiljø midt i Kongensgade, Odense C.

Du bliver en del af en lille virksomhed, hvor der ikke er langt fra tanke til handling og hvor engagement, drive, gå-på-mod og især teamwork er nøgleordene. Trivsel står højt på agendaen sammen med en altid tilstedeværende vilje til at fortsætte vores kontinuerlige fremgang.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer/uge og aflønnes efter kvalifikationer. Der må påregnes 1-3 rejser årligt til vores produktion.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Pernille Andrés på mail pernille@ndres.dk og telefon 28 11 53 04 eller Mogens Andrés på mail mogens@ndres.dk og telefon 40 16 96 30. Søg stillingen ved at trykke på ”Søg stillingen”. Vi screener løbende og lukker for ansøgninger, når vi har tilstrækkeligt med kvalificerede kandidater til jobbet. Send din ansøgning hurtigst muligt. Bemærk, at ansøgninger sendt pr. mail ikke vil komme i betragtning.

Søg stillingen her

 

Missya blev grundlagt i Danmark i 2003. Missya er et dansk mærke, hvor alle styles er designet i Danmark og solgt i hele Skandinavien. Virksomheden er familieejet af Andrés og Høyer familierne. Begge familier er lingeriforhandlere på det danske marked og har arbejdet med lingeri i mere end 80 år. Missya-navnet er en sammentrækning fra MISS YOU, og dette giver navnet en følelse af længsel efter mere ”luksus i hverdagen”.
Hjemmeside

"