Menu

Vi samler branchen og byder på viden og inspiration

Program

Program for TOPMØDE 2021

Vi er glade for at kunne præsentere programmet for årets TOPMØDE, som byder på inspiration til at omfavne en verden af nye muligheder.

Vi starter med indtjekning og morgenmad kl. 8.30 til 9.30 og herefter går det løs med selve programmet under kyndig ledelse af dagens konferencier Anne Sophia Hermansen. Vi glæder os til at samle branchen til en dag smækfyldt med inspiration, viden og samvær med dine ligesindede fra branchen. Du kan læse mere om alle dagens talere her.

PROGRAM

- 8:30 – 9:30 REGISTRERING OG MORGENMAD - 

9:30 Thomas Klausen, adm. direktør i DM&T, byder velkommen og giver en status på branchen anno 2021

09:45 Henrik Drusebjerg, chef for nordisk investeringsstrategi i Quintet, giver os det store overblik over de vigtigste økonomiske forhold, der påvirker branchen post corona.

- 10:30 PAUSE -

10:50 Miljøminister Lea Wermelin præsenterer sit og regeringens syn på branchens bæredygtige omstilling, og hvilke forventninger de har til den.

11:00 Jonas Eder-Hansen, Public Affairs Director i Global Fashion Agenda, sætter fokus på det vigtigste internationale tendenser for bæredygtig udvikling og de stigende krav fra omverdenen.

11:10 Hvordan ser branchens bæredygtigheds- og ansvarlighedsarbejde ud i 2021, og hvordan kommer det til at ændre sig i de kommende år? I en paneldiskussion giver Dorte Rye Olsen; Sustainability Manager i BESTSELLER, Nicolaj Reffstrup; grundlægger af GANNI og Marie Busck; CSR- og bæredygtighedschef i DM&T deres bud og diskuterer, hvorfor det er afgørende at branchen foretager den nødvendige omstilling.

11:30 Dennis Nørmark, som står bag den roste ’Pseudoarbejde’, sætter arbejdslivet under lup. Bliv klogere på, hvordan du som leder skaber en hverdag og arbejdsplads, der skaber mening, så medarbejderne elsker at komme på arbejde.

- 12:15 FROKOST OG NETWORKING -

13:10 Eksklusiv intimkoncert med Oh Land

13:35 Rasmus Kolbe, kreativ direktør og influencer, sætter sociale medier og influencer-marketing i et strategisk lys og giver gode råd til, hvordan din virksomhed bruger det til at skabe stærke forbrugerrelationer.

14:10 Vi går i dybden med branchens teknologiske muligheder, og giver ordet til Amber Jae Slooten; Co-founder & Creative Director i the Fabricant, Trine Young; CEO og founder i Rodinia Generation og Heidi Svane Pedersen; Head of Digital i Lifestyle & Design Cluster. De ser nærmere på 3D-design, micro factories, lokal produktion, transparens via teknologi og meget mere.

- 14:50 PAUSE -

15:10 Pia Huusfelt, Global Business Leader Circular i IKEA (Ingka Group), fortæller om, hvordan man driver en omfattende transformation fra lineær til cirkulær med innovation og mennesket i fokus, og hvad mode-, tekstil- og livsstilsbranchen kan lære af den proces.

15:40 Den britiske retail futurist Howard Saunders tager os med ind i den globale retail-verden efter corona. En verden, hvor den fysiske butik har sin klare berettigelse, hvis den spiller sammen med det digitale og bryder med de gamle konventioner.

- 16:30 FARVEL OG TAK FOR I DAG -

Vi håber, du har lyst til at blive og nyde et glas og snakke med dine branchekollegaer efterfølgende.

*DM&T tager forbehold for, at der kan ske ændringer i programmet

"