Menu
General Manager, Nordics – Snap Inc.

Lars Bo Jeppesen

Lars Bo Jeppesen er klar til at give mode-, tekstil- og livsstilsbranchen inspiration til at omfavne Augmented Reality og give et indblik i, hvordan det nye mediebillede påvirker branchen. Med sin omfattende erfaring fra mediebranchen er den nordiske Snapchat-chef garant for et indsigtsfuldt og spændende indlæg.

04. juli 2022

Da Snap Inc., selskabet bag det sociale medie Snapchat, skulle etablere sig i Norden, blev Lars Bo Jeppesen udpeget som manden, der skulle stå i spidsen for den satsning. Han står dermed i spidsen for det nordiske team, som har til opgave at transformere den nordiske markedsføring til i langt højere grad at omfavne Augmented Reality (AR). Lars Bo har stærk tro på, at AR kan give virksomheder en række fordele. For eksempel kan det gøre smartphones til de nye prøverum, og i tilfælde hvor forbrugerne prøver tøjet virtuelt kan man formindske returraterne med hele 70 procent.

Han har mere end 20 års erfaring fra mediebranchen, hvor han gennem en årrække CEO for Dentsu Aegis Network i Norden, Benelux samt Central- og Østeuropa med ansvar 5.000 medarbejdere i 20 lande. Dentsu Aegis er en af de største marketing- og medievirksomheder i verden. I slutningen af 90’erne stiftede han sponsorship-bureauet Promovator, som sidenhen blev solgt til Dentsu.

Han har senest været direktør for Parken Sport & Entertainment, selskabet bag bl.a. FCK og Lalandia, og er i dag bestyrelsesformand for Letz Sushi.

Med sin store erfaring fra mediebranchen vil den karismatiske og energiske Lars Bo Jeppesen tage TOPMØDE-deltagerne ind i medieverdenen anno 2022 og fokusere på, hvordan man som virksomhed rammer målgruppen lige i hjertet. Glæd dig til veloplagt, inspirerende indlæg fra et af mediebranchens største danske stjernenavne. 
"