Menu

Ramus Kolbe

Rasmus Kolbe, af mange bedre kendt som Lakserytteren, er en af de mest erfarne og anerkendte profiler i den danske influencerbranche. I dag er Rasmus partner og kreativ direktør i WeAreCube, som er et af Nordens største influencer marketing-bureauer.

Rasmus Kolbe, også kendt som Lakserytteren, taler på TOPMØDE 2021
Rasmus Kolbe, også kendt som Lakserytteren, taler på TOPMØDE 2021

02. august 2021

Rasmus Kolbe, også kendt som YouTuberen "Lakserytteren", er en af influencerbranchens mest erfarne profiler. Som Partner og Kreativ Direktør i WeAreCube, har han været med til at opbygge ét af Nordens største bureauer inden for influencer marketing.

WeAreCube håndterer mere end 500 kampagner årligt med influencers på tværs af Norden og Nordeuropa, og agerer bureau fra de første strategiske overvejelser til den endelige eksekvering på sociale medier. Som indholdskaber og kreativ direktør har Rasmus Kolbe en unik indsigt for sociale platformes muligheder og brugernes adfærd, som han dagligt gør brug af i samarbejde med sine kunder, herunder kan nævnes: LEGO, The Coca Cola Company, SONY, Bang og Olufsen, HK og Cartoon Network. 

På TOPMØDE 2021 sætter Rasmus fokus på vigtigheden af at benytte sociale medier og influencers strategisk. Han giver eksempler på, hvordan det gode samarbejde skaber merværdi for alle parter, tegner et billede af de sociale medier netop nu og fortæller, hvorfor influencer marketing ikke bare er et flygtigt marketingstunt. Glæd dig til at opleve en af landets førende kapaciteter inden for influencer marketing og sociale medier.

"